Vilken kryssning!

Vi åkte på viking lines fartyg cindirella som vanligt snart e vi väl vip gäster... Lyxhytt har vi normalt och denna gång med. Barnen lekte med några barn i barnrummet mycket och de gick bra ihop. Synd bara det ej går att ha bra kontakt sen , då det är lång sträcka mellan oss. Barnen åt som de skulle spricka , tydligt god mat då... Sen nu är det en resa bokad , med cindirella då till riga så vackert ställe... När vi var på havet så såg man is bara överallt , lite tankar hade man på titanic. Men det gick ju bra , men givetvis var det snöoväder och blåst ute hela tiden. Mariehamn där föll det snö ner regällt. Men blev bättre när man åkte därifrån... : ) Resan hem var seg men det gick tur vi hade bil.. Vi åkte förbi stället där kaninerna har sprungit lösa , och ja jag såg en kanin äta på något. Söt med de lever farligt dok. Tyvärr. Dom borde kunna få det bättre än så. Dessa bilköer hemskt vad långa de är man visste ej vad man skulle göra... Barnen som tur kan se film i bilen via inbyggd dvd , så färden var lugn endå mot vad allt kunde vara. Sen i veckan skall jag till smycka och lösa in min värdecheck jag fick av min sambo på alla hjärtans dag. Så glad jag blir av såna presenter. Dok undrar man vad skall man köpa... Ja något blir det ju , ev kanse det finns snygga armband eller inte troligt men endå hårspänne av silver.... Ja vad vet man , man ser vad som finns.. I morgon kommer min sambos stora grabb och stannar under helgen , det är alltid roligt. Så nu så gör man iordning allt för det skall vara fint tills i morgon. Återkommer med bilder från kryssningen senare idag! Det kan ni inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0