Barnen

Dom fick en låda glasspinnar av sin farmor och lite godis av mig. Sen så har de lekt en hel del dessa 2. Nu e de lite trötta och jag tror det blir en lugn kväll.. Då skall jag rensa i mina tradera lådor och lägga ut nya anonser.. Hoppas jag finner de nya oandvända skorna som e så snygga och kunna lägga ut dem.Sen så tänkte jag planera för veckan vad man skall äta kanse det e enklare o äta o gå ner då... De som vet säger planering e a och o i viktnergång... Jag tror det , men svårt o få äta det man skall då barnen behöver en helt annan kost. De skall upp i vikt o jag ner. Och hinna göra 2 maträtter har man oftast inte , ,men om man förbereder dagen innan så kanse... Tänkte testa det iallafall. Försöka få motonera de 3 dagarna de e på dagis... borde funka hoppas jag.. Jag hoppas det funkar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0