Feber och hosta och ont i kroppen.

Idag är det 3dje dagen man är så hög feber ont i kroppen och ont i halsen. vad jag önskar att detta slutade snart. Med feber pendlande 39 -40 så blir man helt slut. Jag har fått febernedsättande och halstabletter idag av min kära sambo , så man blir frisk nån gång. Och när man fick ner febern så kändes det lite bättre men dok känns det att det börjar stiga nu suck. Huvudvärk får man med då med detta vilket e jobbigt. Nu så sitter man o dricker te som hjälper o lindra halsen lite och sen skall försöka äta något vilket e svårt med hög feber men man måste. Min kära sambo skulle vara hemma i morgon från jobbet och hjälpa till med barnen då jag e helt matt nu. Hoppas morgondagen ser ljusare ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0