Kylig dag

Idag när man skulle ut o åka till dagis så var det bra kyligt. Men under dagen har det blivit bättre men endå kyligt. Jag hoppas på en varmare dag i morgon. Sen idag har jag köpt en tidning ang hälsa normalt handlar jag ej sånt. Men denna stod det om hur man skulle kunna få sova bättre hoppas det hjälper, man känner sej som en stel planka när man stiger upp. UUHH men kan bli bättre jag hoppas. Alla man närapå ser idag verkar lite halvsega , men det är väl en sådan dag. Jag längtar till våren då värmen kommer och blommorna börjar blomma. Doften av nya växter i luften och den härliga värmande solen som lyser starkt. Kunna springa ut i skogen utan att frysa o ta bra bilder på våren och alla fåglar. Älskar att fota men behöver en annan kamera. Denna e en styggelse för alla kameror , men det finns bättre då får denna vila i frid.... Hoppas hoppas det blir en snarast , bättre bilder e ju toppen... Nu så skall jag göra en kyklingsalad med groddar och salladsblad , paprika , tomater , gurka och det goda ljuvliga oliverna svarta givetvis! Sen en härlig smal dressing. Som man ringlar över den goda fina salladen. Barnen skall få annat. Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0