Lördagsgodis och mys för barnen..

Idag åkte vi till en större godisbutik och de fick handla lite. Blev lite godis och någon leksak. Sen åkte vi hem och tillagade fisk , det är gott det. Efter maten så satte de sej o vilade var trötta gick upp tidigt i morse. Nu så piggnar de till lite o jag har fixat lite kykling i ugn. De älskar det. Så skall vi göra trolldeg , så de får leka en stund o göra sina figurer och sätta dem i ugnen sedan.. Då i morgon kanse de går att måla det älskar de att göra. Nu skall jag gå o prata med mina änglar och städa lite i köket , det behövs ofta. Så ofta de äter skratt men bra är det då de skall gå upp i vikt. Tror de har gjort det ser så ut. Nu så skall man göra något innan mörkret är totalt ute egen. men mer sol per dag tror jag det blir. Vill ha sol o värme nu saknar sommaren. Visst jag kanse ej kommer vara perfekt i kroppen i sommar men strävar efter bättre än förra sommaren... Vill komma ner i min målvikt som är 65-70. Går till 60 men ja jag vet ej. Hoppas ni kommer ha en bra myskväll ni med , det tänker jag ha o vara med dem jag älskar mest. Mina barn . jag skall även ha lite koll på tradera då en del går ut idag.. http://www.tradera.com/auktioner/sexpressen titta gärna är mycket blandad kompott vill jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0