modemet från comhem trådlösa mobila internett.

Vi bor i ett comhem hus och har allt man kan ha hos dem ,bredband fast och mobilt , telefon och tv... Men vet ni vad som krånglar av detta då jo mobila uppkopplingen... Det e så att man instalerar det på datorn då kommer kuggfrågan , hur många gånger måste man istalera detta då???? Ja en tror jag borde vara normalt.... Men när det har gått i 2 veckor i datorn så lär jag avinstalera o på instalera igen sen... Annars fuknar det ej , så fort det ej tar emot signalerna då lär man göra detta... Jag har pratat med dem o de söker felet , felet med det e att det har tagit ett tag o ingen förändring... Ett tag då menar jag bara 3 månader så ni vet.... Kul? nej inte alls allt arbete ibland blir ju förstört o man lär börja på noll igen... Ärligt det e ju fel , de borde ju ha skikat ut nytt modem typ.... För länge sedan , detta har jag o min sambo tröttnat på så jag hoppas de hjälper oss snarast nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0