Nu är det äntligen helg igen!!

Barnen är lediga från dagis givetvis och det låter som det blir fint väder i helgen. Funderar på att ta med fika ut och barnen till en pulkabacke eller något sådant. De kommer nog ha bra roligt. Sen har jag tänkt att de skulle få baka o äta god mat. Min dotter ville vara med o göra mat så hon får vara med o titta. Lära sej laga mat är ju bra , och nyfikenheten som de har är ju bra de lär så mycket av det. Älskar att vara med barnen det är ju det bästa man har. Sen idag skall jag sätta ut mer anonser o ev sätta ut recept på hemsidan jag har... Kul o baka o pyssla tycker jag o barnen , maten de gillar är ju med bra o skriva ner har jag tanke på. men vill ha bild på varje sak på hemsidan så det är ej bara o skriva tycker jag. Mer spännande när man då ser det med. Eller hur? Idag på förmiddagen blir det massa med tvätt o städa men det blir ju klart sedan. Sen blir det ha kul med barn göra mat och sen kommer sambons första barn storebror till våra gemensamma barn. Det är alltid roligt. så nu skall vi hjälpas åt att städa men kanse man skriver något sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0