Snöar mycket och väntar på bs..

Idag trodde jag det skulle bli bättre väder närmare mot dagen men där thi fick man. De snöar hela tiden nu men det kan ju sluta. Min sambo får ju arbete då han plogar åt andra.. Bra på sätt o vis med extra pengar och då är det posetivt endå att det faktiskt snöar. Jag hoppas bs kommer idag men vad vet man kan ju dröja ett tag har man lärt sej. Vi har fått nyckel till annan lgh för att ha tillgång till toa men pyssligt med de små. Hoppas de ej behöver gå på en stund nu då man skall laga mat... Vad får man se vad det blir sen skall jag beställa tid för klippning..' Mitt hår känns så risigt nu. Om det blir så här hela dagen får man nog leta på varmare byxor o sätta på sej när man går ut.. Anonser skall göras iordning med då fler saker skall ut på tradera. Hoppas att man kan baka lite idag med barnen älskar det ju. Man har en del o göra alltid men givetvis det viktigaste göra något med e ju barnen.. Nu så skall jag fråga om de vill vara med o laga mat , göra enklaste jobbet provsmaka... Hehe ja de gillar det jobbet , men det e bra med ju de hjälper ju mamma då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0