Söndagen

Idag skall min sambos son hem o jag o mina barn o sambon skall fixa en god söndagsmiddag sen. Men före skall vi till deras farmor... men sonen skall lämnas tidigare idag o då blir det ett kortare besök o det känns rätt så bra. Barnen vill leka med deg sen igen får se om man får tag på riktig lera man köper håller längre ju. Granit lera är bra har jag hört. Vill göra figurer o bränna sen så har man egna figurer till saker man kan dekorera. Tex en tavelram med röda hjärtan eller något sådant.. Vore skoj. Jag har beställt en sak till min sambo för alla hjärtans dag , tror det blir kanon.Det är en mugg med motiv på mig o barnen o ett hjärta under det står det jag älskar dej... Blir nog bra. Nu skall jag stänga ner en stund o göra ordning barn . Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0