Städar och lagar mat

Idag städar man så det skall bli fint under tiden man lagar mat åt barnen. Potatisgratäng och hambörjare biffar... Har även fått ut skorna på tradera men denna kamera behöver verkligen bytas ut för den skapar problem stora problem... Min sambo skulle kolla detta med kamera o jag hoppas hoppas det ordnar sej nu. Nu så skall man vika lite tvätt medans man väntar på gratängen och sen stecka hambörjarna.. Älskar min familj och skall säga åt sambon sen att vi skall ut alla tillsammans idag. Man e lite sliten efter att varit sjuk så man vill ha en mer med när man går ut med dessa vilda barn... Jag älskar att vara ute med dem och just nu ser de med fram mot det. Känns som våren e på g men än är det ej säkert , dok går det att njuta av vädret och veta att snart nog e det mer o mer sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0