Vilken rolig dag..

Barnen var glada redan på morgonen och hjälpte till med en massa. Sen till dagis och de började leka direkt.. Hem o fixa lite o fika med grannen och min syster kom förbi var kul! Tog varsin sallad vilket mättade för flera timmar. Resturangen här är kanon på sallader! Mysa o busa med barn o fixa lite i hemmet. De åt med god aptit av maten så man undrar hur får de i sej?? Nu ligger de i sina sängar så snällt och jag har pysslat med armband , blev fint.. Sen blir det plock med tvätt o disk nu men barnen har varit så underbara. De båda har sakt mamma jag älskar dej . Ja det värmer verkligen när de säger det.. Mycket tid o mycket mysstunder får jag varje dag med dem men idag var de extra extra gosiga. Snart e det dax för något å äta nått som inte sätter sej direkt... I morgon kommer underbara sonen till min sambo. Saknat dej vännen. Han har ett barn sen tidigare min sambo o den ungen kan vara så underbar o alltid kul o träffa. Så i helgen blir det nog något extra man gör för han kommer , men det är han värd. Sen blir det väl lördagsgodis åt barnen då. Att barnen berikar livet är så sant , vad vore livet utan dem... Vill ej ens veta. Det är något extra att få vara förälder , även fast det är massa städande o så. barnen gör det värt det och jag älskar dem och lycklig att få hålla om dem varje dag. Sann lycka för mig är kärlek o det har jag massor av. Dagen har varit underbar och det vet jag att morgondagen med blir. Nu ikväll blir det med att byta i hamster burarna o kela lite med dem. Man får ej glömma djuren , de är med viktiga. Synd bara att den älsta hamstern verkar må dåligt så vi lär kolla med vätrinär vad felet kan vara. Nu blir det att fixa för morgondagen och hoppas på myskväll med sambon. Det är ju härligt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0