Vilken rolig kväll..

Det var några vänner som kom förbi i går när barnen hade somnat. 2 av dem ville raka av sej håret 2 killar som var lite långhåriga , raggare... När det var klart snacka om att de var olik sej. Som 2 andra. Roligt var det iallafall. sen såg jag en sida som de visade för första gången med. Fotodagboken eller vad det heter den sidan verkar kul. Jag har ej erfarenhet av den men kan ju få. Nu sitter jag o äter frukost och ser på soluppgången. mysigt värre. Barnen är pigga som vanligt o man e själv lite halvseg men det går nog över. Det blir att ställa iordning sovrummet igen till vanligt o vika tvätt... Men det går fort. Sen skall man testa göra någon bra frisyr om man får till det... Man verkligen längtar till våren , vill ha värme o sol . men den kommer väl antar jag... Hoppas jag snart iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0