Åt vanligt mål på resturang men mådde bara illa...

Jag har undvikit potatis , pasta , ris , nudlar och sånt men igår gjorde jag ett undantag dumt nog. Skulle äta på ett hambörjare ställe ej sallad eller liknande fanns. Fick ta vanlig meny och åt mig mätt. Men efter 10 min mådde jag illa o blev kanontrött.. Magen protesterade och gjorde enormt ont. Även nu på morgonen känns det av, känns som aldrig mera äta detta! Min mage funkar på fibrer o sallad o proteinrikt mat... Men ärligt efter detta så vill man ej ha det mer heller. Annars funkar magen bra o man känner sej bra i magen , men ej med dessa mål o bra e väl det man blir ju knappast frestad igen direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0