idag har det varit full fart

Vi har gått en promenad så barnen blev trötta sen efter vila så hjälpte de med att städa , mina kära änglar kan verkligen hjälpa. Sen 8 km på en dag e nog ej dåligt börjar närma sej mil ju hehe. Vill verkligen till gymmet i morgon hoppas det funkar! Börjar känna mej lite rastlös ju... Vill känna att det tar nån gång. Har fått bättre mående efter jag började med denna kost never ever vill jag tillbaka! Denna energi hade jag när jag var tonåring ju känns bra detta. Men sambon verkar ej ha samma energi : ) sen har jag funnit ett bra resept för salva för huden skall dra ihop sej.. Funkar kanon o man blir beby len! Nu skall jag finna resten av dessa saker som behövs för göra nästa omgång! Känns kanon faktiskt o receptet ja det e min hemlighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0