Under gårdagen.

Igår så gick jag 4 km och kände mig ej trött. Mitt mål är minst 5 km per dag och svettas lite medans man går. Lyssna ibland på bra musik o gå i skog o mark nån gång i veckan. Ev så kan man börja på gym o träna när mina änglar e på dagis. Så man kan träna upp rygg och alla dessa muskelgrupper. Jag har börjat med en kost som man bara äter proteiner och sallad o annat. Man tar bort sockret i kosten alla kolhydrater. Det finns i bröd , potatis , pasta... kolhydrater är som socker. Efter jag tog bort det så har jag börjat känna hunger och känna att kroppen blivit varmare. Har varit iskall annars , magen funkar! Det e ju kanon för det har den ej gjort sen när? Minns ej brukar ha ont bli förstoppad , lös , ja o mycket annat. Det har varit så i många år. Jag har åkt in och ut på sjukhus pga akutsmärtor. Men hoppas man slipper det nu , för kroppen känns lite bättre för var dag. Nu hoppas jag med att man går ner i vikt och får känna sej finare i kroppen. Det är mitt mål. Och dit skall jag , jag skall kunna gå i mina egen designade kläder. Vore så roligt! Barnen och jag skall ut o gå sen leka lite i lekparken. Är alltid kul o vara med barnen. Älskar att hitta på massa pyssel o lekar med dem , snart blir det väl o göra julsaker med dem. Men det blir säkert massa gossebil tomtar o hello kitty presenter... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0