Älskar solen och allt man kan göra ute!

Underbart verkligen solen lyste och jag o barnen var ute i ett par timmar och gick dok bara 6 km men alltid något , dok så kan det bli mer i morgon. Men behöver skaffa bättre skor har slitit ut mina på en månad... Vet jag går mycket och så men endå en månad borde de ej hålla längre.. Iallafall snart får man in pengarna då ser man vad man får över och ser vad de får kosta. För bättre skor än dessa skavskor lär jag ha. När vi e ute så vill man ju ej gå hem vi har så himla kul. Idag tittade vi på smådjur o de fick rita med gatukritor.. Funderar på o grilla med dem en dag vore härligt. Iallafall så känns det bättre när man varit ute och man längtar ut närapå när man kommer in. Dok trodde jag att man skulle känna sej trött efter nån promenad men ej änn. grundkondis verkar det som. Nu vill jag ha mer resultat och vill göra något mer som e kul som rida eller något men har ej häst nu. Och svårt o få o låna / hjälpa någon i ett stall men kan ärligt säga jag verkligen längtar efter och pyssla om en häst.Har annars alltid haft djur vid min sida men ej nu det e ju något som saknas som typ e riktigt viktigt för mej. Barnen e ju med viktiga och de är mina älsklingar givetvis men ibland behöver man bara vara jag en stund. Givetvis vore det kul o få att min dotter kunde få rida hon älskar det med o hon har grym balans, min son älskar katter mer. Han är härlig med och bryr sej verkligen om dem blir arg om nån katt far illa. Det känns bra de e på det viset för det e jag med. I morgon blir det iallafall gå ut mer o sen mysa av solen. För det finns inget härligare än sommar och solen som värmer. Min favoritårstid verkligen. Hoppas man hinner få lite färg innan hösten kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0