Piknik och lek i skogen

Idag gick vi i skogen igen på elljusspåret och hittade lite svamp på en sidoväg , äntligen första kantarellerna mmmm underbart! Sen fann vi även blåbär och smultron. Och vem kunde motstå dem , cykelkärran som man kan ha som vagn med var kanon att ha med för det var enklare och komma fram. Eftersom vi gick ca 1 mil igår och och längre idag e man lite mör men helt ok. letar nu nya spår och frågade turistbyrån efter karta på alla vandrarleder men de hade ej nåt sånt det var synd för det skulle ju locka fler än mig o vandra efter dem ju. Sen enklare och ha olika mål och platser och besöka när man går ut tänkte jag.. Istället får man då bara studera vanliga kommunkartan och se vad man finner och så. Antagligen en pengafråga men vore livskvalitet antar jag om de fixade en sån karta... Iallafall så vill jag se fler ställen och kanse finna en sjö som e bra vore underbart ju. Imorgon kanse blir en vilodag för mamma om ej mina barn vill ut i skogen igen skratt , men antar min viktnedgång går fortare med hjälp av dem. Dok har jag fått mer muskelmassa och känner mej piggare och starkare i kroppen det e kanonkänsla! Och givetvis har vi massa skoj jag och barnen , älskar att göra utflykter med dem man blir så himla glad av deras sälskap.

Kommentarer
Postat av: Agnes, nybliven mamma

Iiiiih idag avslutas goodiebagtävlingarna! Är ni lika spänd som mig? Jag är sjukt avundsjuk på de två lyckliga vinnarna!
Klockan 23:59 ikväll avslutas de och imorgon utses vinnarna.
Om du inte redan deltagit, gör det nu! Sista chansen!

Vinn tjejgoodiebag värd ca 4500kr : http://aggehh.blogg.se/2012/june/vinn-tjejgoodiebag.html

Vinn mammabag värd ca 5700kr : http://aggehh.blogg.se/2012/june/vinn-mammagoodiebag-1.html

2012-07-06 @ 11:54:32
URL: http://aggehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0