Underbar morgon nu skall vi ut och ha piknik!

Jag och barnen skall gå på en promenad med oss har vi piknik.. De har längtat redan då från igår och vi går mycket och hittar på nya saker , av detta har en sak hänt jag har tappat 13 kg och fortsätter gå ner! Underbart verkligen , barnen har mycket roligt o vill ut nu hela tiden , tråkigt och inte röra sej.. Det är underbart med dem och nu har vi riktigt roligt på dagarna , nu hoppas jag att solen lyser hela dagen och värmen stannar! För som vädret e nu så känner jag mig i hela kroppen glad varm lycklig och ivrig att komma ut.. Jag hoppas även kunna ta fina bilder älskar att fota! Jag älskar mina barn och jag älskar sommaren , och jag har testat ny hårinpakning som var kanon! Henna balsam det har lagat mitt trasiga hår och och det glänser mer nu än på länge men inte bar det e underbart jag får på andra slags kläder men e ej nöjd än skall ner 30 kg mer ca sen e det bra men ser resultat nu som gör mej glad. Inte för jag försöker bli pinne utan normal i kroppen vill ha lite kurvor och kunna bära upp kläningar osv . Utan kurvor går det ej men 70 kg e lagomt för min längd osv och jag var riktigt nöjd då när jag var i den vikten förut. Dok vet jag att man formar med träning sin kropp och det kommer jag göra och hålla en sund matstil då kan jag få komma imål med mina ansträngningar. Dok har det tagit tid innan det syndes att jag ändrat radikalt livsstil men nu känner jag i hela kroppen att nu mår magen bättre osv det e det underbart och få känna! Och har samtidigt fått massa rolig tid med mina barn det är underbart bara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0